Prusvih s /dev/null

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Úterý Září 8 13:43:21 CEST 1998

On Tue, 8 Sep 1998, [iso-8859-2] Zdeněk Mazanec wrote:

> DD,
>  podarilo zadelat si na problem, a to tak, ze jsem premaznul /dev/null; ted
> je z nej adresar a system ma VELKE problemy.
>  Po nabootovani v single modu jsem dotycny adresar smaznul a vytvoril link
> null->zero, ale neni to prave orechove - nejedou sitove sluzby. Evidentne je
> potreba /dev/null znova vytvorit, doufam, ze to v RH 5.1 nejak jde. Dival

Dela se to pomoci programu mknod.
BTW: /dev/zero je neco jineho nez /dev/null

Jinak budete potrebovat znat major a minor cisla, ktera zadate
programu mknod:

crw-rw-rw-   1 root     root       1,   3 Jun 24 00:57 /dev/null

BTW: crw-rw-rw-   1 root     root       1,   5 Jun 24 00:57 /dev/zero
	;-)

navazujici manove stranky:
	mknod, MAKEDEV, make definfo, makedev.cfg

S pozdravem
	Petr Snajdr