Nastaveni 3c509 pod linuxem

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Úterý Září 8 15:57:34 CEST 1998

On Tue, 8 Sep 1998, [iso-8859-2] Zdeněk Mazanec wrote:
> Zdravim,
>  nevite nekdo zda a jak se da nastavit sitovka 3c509 pod linuxem? Nasel jsem
> pouze diagnostiku, nic, co by mi umoznovalo kartu nastavit (asi odesla, tak
> jsem vrazil do systemu jinou. Zda se, ze puvodni 3com byl take na 0x300 a
> ted se neda najit)..
> Z.M.
> P.S. DOSovou disketu k ty karte nemam a pokud to nebude nezbytne, tak ani
> nechci.
Bylo to tady uz nekolikrat receno. Je potreba stahnout novy ovladac
prelozit jadro a potom typ media prestavit bud pomoci "append"
v lilo.conf nebo pridat parametr pro sitovku.
"ether=IO,IRQ,typ media, uroven logu" ? ted presne nevim.
Typ media je popsan v ovladaci.

	Karel Dudasek		e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
	Spravce poc. site	VTOPU
	tel: +420 443 673693	Cs. Odboje
	fax: +420 443 21532	518 16 Dobruska