Panika v Linuxu

Potok Tomas potok na afnet.uniag.sk
Úterý Září 8 15:58:08 CEST 1998

> Nevite cim by to mohl byt ??? Je mozne, ze by za to mohla ta slavna
> samba ??? (Nechce se mi tomu verit, ale
> cert nikdy nevi, kdyz pouziva pre alpha verze ...).

Podla mna funkcnost spravneho operacneho systemu ako celku nikdy nesmie byt
ovplyvnena nefunkcnostou (ci chybovostou) jedneho programu...

Rozpraval som sa s clovekom, ktory argumentoval, ze ked maju Windows
spravny hardware a **bezchybne drivery**, nepadaju.

Podla mna nefunkcnost povedzme zvukoveho subsystemu (driveru) Linux na kolena
nepolozi, co sa v drvivej vacsine pripadov o Windows povedat neda (ci
uz 95/NT/...)

Tomas