Panika v Linuxu

Ondra Koutek andilek na sh.cvut.cz
Úterý Září 8 17:56:03 CEST 1998

Petr Snajdr wrote:

> Opravdu? Pokud se ten driver da do prepisovani pameti je neco co
> mu v tom zabrani?

> S pozdravem
>         Petr Snajdr
Souhlas, vzdycky je neco na nejnizsi urovni co kdyz padne takl lehne
pocitac. V UNIXu je to jadro. Nicmene takovouhle podobnou hlasku jsem
mel na pocitaci pote, co se mi jednou v lete prehral procesor. pocitac
se zastavil, aby zchladnul a pak kdyz jsem reboot tak nabehnul bez
problemu.
--

	   Ondra Koutek		andilek na sh.cvut.cz