Linux bezpecnost, Internet

Dan Ohnesorg, admin of POWER Dan na feld.cvut.cz
Úterý Září 8 19:49:01 CEST 1998

On 8 Sep 98, at 18:50, Hlubucek Josef wrote:

> Predtim nez se vam povede mi ten paket zaslat a budou se mi ritit Win NT
> , dejte mi prosim vedet .
> To abych si stihnul opsat hesla .     :-)))))

Takovyhle rejpaly mam nejradsi :-))))))))

To asi nepujde, ne, predpokladam, ze patricne SP jste uz instaloval.
Me by spise zajimalo, jak si delate treba zalohu hesel. Jak zjistite,
ze mate NT hacknuta. Jak se NT bootuji v single user rezimu.
Zrovna dneska jsem prisel k masine, kde byl soubor sansef0.fon
nebo jak se jmenuje poskozeny, mel nulovou delku. Cely slavny
server byl v cudu a ten soubor ani nesel smazat, protoze ho WNT
pouzivaji, jak me poucil explorer, coz jsem lustil celkem obtizne z
nejakeho hodne strasneho systemoveho fontu, ktery neobsahoval
diakritiku. Reinstalace pomohla, ale zrusila pulku nastaveni
provedenych v registru. A neco takoveho chcete stavet jako
alternativu k unixum? To neni o jednom pripadu, kdy je dira tu ci
onde, protoze to se porad otaci, jednou jdou sestrelit NT, podruhe
jdou sestrelit linuxy, v druhem pripade je sice oprava drive, ale
budiz, nebudeme se o tom prit. Problem je v celkove filosofii
systemu. Byl unix, bill udelal dos, ze byl unix moc slozity, potom
prisel na to, ze s jednim uzivatelem to dal nejde a sbastlil NT, coz je
jakesi rozsireni dosu pro praci vice lidi. A jeste to cele udelal
zpetne kompatibilni, aby takovy nedelek vubec nekdo koupil.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Uz je to tak.
  Nekteri lide se uzaviraji do sve veze z voloviny.