cudny kernel src

Miloslav Trmac mitr na post.cz
Úterý Září 8 21:32:07 CEST 1998

Stefan Simko wrote:

> to je co za DOS? myslis ten co je k w95?
> takze su ludia ktori nielen svojmu pocitacu toleruju takyto nezmysel ale ho
> este aj pouzivaju?

Jsou. Ja pouzivam W95 jen pro tisk domacich uloh - nedari se mi tisknout
PostScript na 9-jehlickovou tiskarnu z RedHat 5.1, ale musim tam
devadesatpetky nechat kvuli sourozencum a rodicum - nutit moji sestru ucit se
Linux, kdyz se T602 3.1 (ktery se jeste LETOS uci na nasem gymnasiu) naucila
jen s velkym sebezaprenim, zatim nemuzu.
Tedy dokud nezprovoznim ten tisk a dostatecne ceske (tj. cesky komunikujici,
ne jen ceske fonty a klavesnice) X.