NetWare client pro Linux

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Středa Září 9 06:56:58 CEST 1998

On Wed, 9 Sep 1998, Miroslav BENES wrote:

> Pracuji ve firme, kde je Novell Netware 4.11, klienti naDOSu a W95.
> zkousim se seznamit s Linuxem a tak by me zajimalo, jestli je mozne
> pripojit se na server Novellu a vyuzivat jeho sluzby (hlavne
> diskove).

Ano, k diskum se da pripojit pomoci ncpmount z ncptools.
bez problemu je to pokud je na NW emulace bindery, novejsi
verze podporuji i NDS, ale myslim, ze je to jeste dost
experimentalni. Dalsi moznosti je klient od Caldery, ktery
umi i NDS, ale neni zdarma.

BTW: V jadre je treba mit podporu IPX (network) a NCP (soubor. systemy).

S pozdravem
	Petyr Snajdr