Linux pro 8086

Krautvor Aleš krautvor na mona.cz
Středa Září 9 08:42:08 CEST 1998

Radek Hnilica wrote:

> Mno ELKS se da spustit z diskety.  Na QUADERNU to take jde, ovsem s problemy.
> Casto se mi boot zasekl a jedine co pomohlo bylo vypnout a zapnout QUADERNO,
> pak boot pokracoval (vypnuti mam nastaveno na sleep). V mailing listu se
> nekdo zminoval o tom, ze by chtel kernel ELKS startovat z dosu, podobne jako
> lze spusti Linux pres nejaky dosovsky loader, ted si nemuzu vzpomet na jmeno.
> Nicmene tato moznoznost dle mych skromnych informaci zatim s ELKS nejde. =>
> Pokud nemas FD, tak ELKS nespustis, ledaze by sis napsal loader spustitelny v
> [...]

 Diky za vycerpavajici odpoved, protoze mechaniku nemam asi to bude tabu. Co se
tyka tech konektoru,
uz jsem je shanel a bezvysledne !!!

Ales
*                                                      Mona v.o.s. *
*  krautvor na mona.cz                                  Ales Krautvor *
*  tel.: 96 162 404                              Mala Stepanska 17 *
*                                                   120 79 Praha 2 *
*      -O|O-        "Nemusi prset, pokud aspon kape."              *