IPv6 pro 2.0.x ?

Středa Září 9 09:07:05 CEST 1998

Dňa Wed, 09 Sep 1998 ste napísali:

>b) Lze skutecne ocekavat nasazeni IPv6 do bezne I-neti praxe (popravde
>receno, ja ten akutni nedostatek 32bitovych IP adres nevidim tak drasticky
>- myslim, ze se mnoho subjektu naucilo s IP adresami dusledne setrit -
>prislusnych technik na to (masq, proxy, etc.) je docela dost), a jestli
>ano, lze odhadnout casovy horizont (alespon na hrubo, odhadovat jakekoliv
>vyvojove useky z hlediska Internetu je zrejme vic nez nesnadne), kdy bude
>adresace pomoci IPv6 bezne vyuzivana...?
adresacia pomocou IPv6 sa prepoklada zaviest v priebehu dvoch rokov asi.. malo
by sa jednat o postupny prechod s tym ze IPv6 bude kompatibilna v v4. Co sa
tyka IP adries nieje problem ze sa naucili organizacie setrit, ale problem je,
ze organizacie velke dostali v zaciatkoch IP adresy tzc. Bckove napriklad,
ked sa nepredpokladal takyto rozmach internetu, cize je spusta adries sice
obsadenych, mozno nevyuzitych, ale nevyuzitelnych inde... (

--
Tibor Pittich
	Email:    Tibor.Pittich na phuture.sk