problem se SB

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Středa Září 9 10:26:25 CEST 1998

> potreboval bych poradit. mam v pocitaci Sound blaster  a nemuzu ho
> rozchodit. kdyz jsem zkompiloval jadro tak pri startu mi napise ze karta
> byla nalezena  a informace o  preruseni, dma  ... tvari se to o.k.
> dokonce kdyz spustim cd tak to hraje, ale kdyz spustim jaky koliv jiny
> program pise hlasky typu zarizeni neni pripojeno.  uz sem zkousel spostu
> programku , zmenit konfiguraci jadra, ale karta nehraje.
Mate prislusna zarizeni v /dev, co pise cat /dev/sndstat?
(viz napr. http://www.scos.cz/linux/grc_linux_sb.html)
Neni ta karta nahodou PnP? Jestlize ano, mate ji nastavenou pomoci
linuxovych PnP nastroju o nichz zde byla jiz rec? Nekdy je nutne kartu
inicializovat v DOSu a pak teprve nabootovat linux viz prislusna HOWTO.

MK