2 procesory

Ing. Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Středa Září 9 11:47:51 CEST 1998

Pokud se nemylim, tak stavi udelat tuto vec:
vi Makefile a Enter (to M musi byt velke)
pak naji radek, vypadajici takto:

#SMP=1

postavit se pod #
stisknout klavesu 'x'
pote stisknout shift a k nemu dvakrat klavesu z
a dale uz normalne:
make depend; make zImage; make modules; make modules_install
atd.
Rozhodne doporucuju, abyste, az budete jadro zavadet, si ho dal do lila
jako napr. new. Pokud byste si nevedel rady, napiste na soukromou
adresu.

Zdravi

Honza Marek

P.S. Kdyz se tak na to divam, tak je to jako pro jednodussi lidi, ale
vzpomnel jsem si na sve zacatky, kdy jsem neumel s vi smazat jeden znak
a pak to ulozit. Tak se pripadne omlouvam...

--
Ing. Jan Marek
jmarek na email.cz