Linux pro 8086

Radek Hnilica radek.hnilica na usa.net
Středa Září 9 14:14:07 CEST 1998

Petr Kolar wrote:

>    Neni lepsi nekde vyhrabat z popelnice nejakou 386?

386 jako notebooka. Kde prosim te. Uz jsem sice videl prodavat notebooky
(pouzite na burze) za cca 6kKc. Nicmene v zhledem k nulove zaruce a dalsim
pripadnym nutnym vydajum (pridat RAM, pripadne vymenit HD za vetsi,
samozrejme renovovat Aku nebo koupit novy) jsem se zatim jeste neodhodlal.
Nicmen pocitam s tim, ze do roka a do dne se budu snazit neco poridit.
Zatim je mi na to lito ponez.

Navic jak dlouho vydrzi na baterie. Ze vsech notebooku co znam, ma STARE
Quaderno nejvetsi vydrz.

--
Radek Hnilica
e-mail:radek.hnilica na usa.net