Linux pro 8086

Radek Hnilica radek.hnilica na usa.net
Středa Září 9 14:24:34 CEST 1998

Stefan Simko wrote:

> preco , mozno len niekto zhana body v hackerteste
> btw. kolko mate kto v hackerteste? ja som operator :-( vidiet ze som v
> 60-tych rokoch nebol pocitacovy fanatik...

Nekdy mi prijde lito tech starych stroju (nekdy i krasnych) ktere by jeste
leta mohly dobre slouzit. Na spoustu veci v pohode staci. Porizovat nejake
PII s xMB xGB na psani textovych souboru je mnohdy zbytecne, to jen M$ a
jeho Word nas presvedcuje ze nase PIII je ten nejpomalejsi strary srot a
honem rychle bysme meli za posledni peniz koupit nejaky lepsi (nejlepe
nejlepsi) a vubec, mohli bychom si pri te prilezitosti koupit novy Office
(Word uz prodavat nebudem) protoze stejne nemuzeme cist data ktera nam
ostatni poslou (Protoze oni ten novy Office prece uz davno maji). Ovsem
nejlepe, kdyby ses mily uzivateli radostne s jasotem vrhl do dobrovolneho
otroctvi Billa G. Jen tak dojdes "stesti" a spasy sve duse (a pocitace).

Uz dost kdyz se tak ctu tak je mi z toho nanic. Proto budu zkouset ELKS
nez se mi podari rozjet na Quadernu, a v praci jiz planuji postupne
odstavit server WinNT a nahradit ho Linuxem. (Uz mi tady stoji vybrany HW)

--
Radek Hnilica
e-mail:radek.hnilica na usa.net