Vyvojove prostredi pro X

Leos Literk debus na login.onyx.cz
Středa Září 9 14:12:13 CEST 1998

Zdenek Rulc wrote:

> Jsou vesmes psane v C, sem tam neco v shellu. Zkousel jsem Tk a xforms, ale
> nejak
> to neni ono. Nevite o necem pokud mozno snadno integrovatelnem do stavajiciho
> softu ?? Tim myslim knihovny, dokumentaci pripadne vyvojove prostredi a pod.

Nazdar,

ja bych doporucoval GTK+ jako knihovnu a jako IDE glade. Je to dost slusne. Je k
tomu i dost dokumentace (relativne). Vetsinou to vsak vyzaduje hodne nove
knihovny
a ne vsechny jsou stabilni (viz muj mail glibc-207-13 a signal 24).

 GTK+
 Glade

Jinak si myslim, ze to ma vice nez slusnou budoucnost.

Leos