Desktop Management Interface pod Linuxem ??

Jan Ciger ciger na redbull.dcs.fmph.uniba.sk
Středa Září 9 16:45:19 CEST 1998

Petr Skoda <skoda na sunstel.asu.cas.cz> wrote:
> Je to pro me prilis exoticke, takze se rad dozvim kazdy detail
>  Jak muze byt BTW delany teplotni senzor na procesory ? Ze by to melo PPRo
> primo v sobe ? Uvnitr soklu Socket 8 jsou sice nejake  kondenzatory,
> odpory a brouci - ale nic, co by se mohlo procesoru dotykat zespodu a
> teplotni snimac shora integrovany v chladici (byt ma zaintegrovan
> ventilator se tremi draty usticimi do MB) mi pripada taky nepravdepodobny.
> Neni to jen nejaky reklamni trik ??

Zastavenie vetraku sa nemusi testovat len teplotnym cidlom, to ze vetrak
nebezi sa najcastejsie zistuje tak, ze nebeziaci motor ma vacsi odber prudu
ako beziaci - jednoduchy obvod to vyhodnoti a spusti poplach. Teplotne
cidla sa davaju obycajne len do vnutra skrinky a pripadne do zdroja. Na CPU
to nema prilis zmysel.
Inac normalny motor ma droty dva - ten treti moze byt cidlo priamo vo
vetraku :)) a zem je spolocna.

--
                           |/

   Student of the Computer Science