Desktop Management Interface pod Linuxem ??

Ondrej Palkovsky ondrap na hotmail.com
Středa Září 9 17:38:30 CEST 1998

Petr Skoda wrote:

> primo v sobe ? Uvnitr soklu Socket 8 jsou sice nejake  kondenzatory,
> odpory a brouci - ale nic, co by se mohlo procesoru dotykat zespodu a
> teplotni snimac shora integrovany v chladici (byt ma zaintegrovan
> ventilator se tremi draty usticimi do MB) mi pripada taky nepravdepodobny.
> Neni to jen nejaky reklamni trik ??

To teplotni cidlo je pod procesorem(v ty patici), ne na nem(nebo nad
nim). U me se da v BIOSu krasne prohlizet teplotu procesoru, ale klienta
mam pouze pro W95. Nekde(freshmeat?) jsem videl jakysi interface pro
nejaka teplotni cidla, ale uz je to delsi dobu a nezkousel jsem to.

--
Your good nature will bring unbounded happiness.