Vyvojove prostredi pro X

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Středa Září 9 18:01:23 CEST 1998

Zdenek Rulc wrote:

> Dobry den,
> potrebuji ke svym programkum (zatim like curses) napsat nejaky ksichtik pod
> Xwin.
> Jsou vesmes psane v C, sem tam neco v shellu. Zkousel jsem Tk a xforms, ale
> nejak
> to neni ono. Nevite o necem pokud mozno snadno integrovatelnem do stavajiciho
> softu ?? Tim myslim knihovny, dokumentaci pripadne vyvojove prostredi a pod.

O GTK a QT tady uz rec byla - ja prihodim do placu LessTif free obdoba
Motifu.
Ale to jen pro fajnsmekry, kteri rozumi X-sum a dokazi ocenit moznost volby
sahnout si az na dno samych X-su :-)

Ale osobne bych se rovnez priklonil ke GTK - ta licence u QT je opravdu
dosti
osidna a co se tyce moznosti a schopnosti - ty se zdaji v soucasne dobe
pomerne
vyrovnane.

--
   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz