Programovani kolem syslogu

Středa Září 9 20:15:28 CEST 1998

Petr.Novotny na antek.cz (Petr Novotny) writes:

> 1. V man syslogd jsem se docetl, ze nektere veci jsou logovany s
> fsync()em a nektere bez a ze o tom rozhoduje, zda je pred nazvem
> souboru -. Jak to ovsem je se zapisem do pojmenovane roury - ten je
> fsync()ovan, neni, anebo tam taky jde nekam napsat minus?

Podle me syslogd nerozlisuje soubor a pojmenovanou rouru. Proste to
otevre, a pak do toho pise. Nijak do hloubky jsem to nezkoumal, ale
podle me nema syncovani pri zapisu do pojmenovane roury zadny efekt,
at se dela pres O_SYNC, nebo pres fsync(). Takze bych rekl, ze v tomto
pripade je jedno, jestli tam to minus je nebo neni.

--
A. Malusek  (malusek na ujf.cas.cz)
UJF AV CR