xserver pre Cirrus Logic GDxxxx

Branislav PJK Vartik vartik na kaplnka.sk
Středa Září 9 23:07:16 CEST 1998

Ahojte
upgradol som stroj v robote z Pentium MMX na Pentium II. Na doske sa
zmenila aj graficky adapter z S3 na CL GDxxxx (nepametam si ciselka).
Tak
som si z CDcka odkail som svojho RedHata instaloval doinstaloval aj
rpmko
s Xserverom pre tento novy graf. adapter. Pustil som Xconfigurator,
nastavil co treba a spustil iXy. Nabehli ukazkovo (aj rychlejsie :-)),
dalo sa menit rozlisenie, otvoril som dalsie 3 terminaly, super. Spustil
som netscape, pokusil sa pohnut oknom a v tom momente stroj zatuhol
(neslo
animysou pohnut ani nic nefungovalo), pomohol len vypinac. Robilo to
opakovane. Rovnako ked som znova pustil iXy, potom som len do xtermu
napisal 'sync' a zasa to zatuhlo. Rozmyslal som ci nepomoze bezat na
8bitovej grafike (namiesto 16bit, pred upgradom som behal 8bitov),
rovnake
reakcie. Neviete v com by mohol byt problem? Neni treba rekompilovat
Kernel (ponukal sice len Pentium a Pentium Pro), lebo takto mi to
volakedy
tuhlo na 486, ked som pouzival originalny instalacny Kernel...?
--
Branislav PJK Vartik         http://www.kaplnka.sk/vartik/
GSM phone: +421 905 431658   ICQ#: 4982241