Linux a W95 na LL

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Čtvrtek Září 10 12:09:47 CEST 1998

Zdravim,

> prosim mohl by mi nekdo popsat jak udelat
> %subj%.Tj chci spojit Linux a masinu
> s W95 pevnou linkou a co k tomu potrebuji.
>
> V zasade mi to je jasne (konfigurace v Linuxu
> i ve W95) avsak nevim zda v tom neni nejaka
> zaludnost (spis asi na strane W95 nez Linuxu)

Na strane Linuxu je to stejne jako pri spojovani linux - linux.

Na strane W95 je potreba ovladac pro null-modem, v bookmarku
mam poznamenano http://www.vt.edu:10021/K/kewells/wells.html
ale jak jsem to ted zkousel tak to neni funkcni.

Takze ted nevim, kde jsem to sebral - ale kdyz tak si pro to muzete
sahnout ke mne - ftp://ftp.mikroservis.cz/pub/drivers/ll/Nulmodem.arj

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       martin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301, 3719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin