Viac particii

Peter Kundrat kundrat na gic.sk
Čtvrtek Září 10 16:09:13 CEST 1998

Okrem uz uvedenych dovodov su to napriklad tieto:
- lahsie zotavovanie z chyb (ked padne jedna particia, zvysok moze byt funkcny ->
  kratsie fsck) ..  toto moze byt niekedy zivotne dolezite .. (je dobre mat maly
  zalozny rootfs pre pripad, ze by hlavny odisiel, predsa len lepsia sa opravuje
  z HD ako s floppakov) ..
- niektore particie mozu byt montovane readonly, nodev a pod., takze to moze byt
  bezpecnejsie
- dalej napr. ak urobite nechcene rm -r .. a nie je na tej part. nejaka
  aktivita, je sanca ho hned prehodit na ro a rucne undelete

Osobne mi pripada problem kopirovania z home do tmp ako dost malo vyznamny .. Ved
ako casto sa nieco take robi ?

			pk
--
Peter Kundrat