xserver pre Cirrus Logic GDxxxx

Jirka Jurus jiri.jurus na spt.cz
Čtvrtek Září 10 15:59:09 CEST 1998

M.Vlk wrote:

> Branislav PJK Vartik pisee ve zprave <35F6EE04.352083BC na kaplnka.sk>

> <snip>
>
> <snip>
Musis prekonfigurovat X-ksy, protoze graf.karta S3 pouziva jiny Xserver
nez CLGD. Ta by mela pouzivat asi XF86_SVGA, kdezto S3 XF86_S3. No mozna
by mohl stacit jiny Xserver, ale ta nova konfigurace X-ksek by byla
urcite lepsi.
PS: Aspon ja to tak vidim.
--

Jiri Jurus                           Mail:     jiri.jurus na spt.cz