Re: Dotaz ohledně nejlepší instalace

Jacek Kopecky kopeckyj na inf.upol.cz
Čtvrtek Září 10 17:51:29 CEST 1998

 > Dobrý den,
 >   jsem začátečník - chci si nainstalovat Linux. Jaká je nejlepší verze
 > instalace? Chci Linux používat včetně xWindows a kancelářských aplikací, www
 > prohlížeče a poštovního klienta.
 >                         Díky

Nevim, jaka je objektivne nejlepsi, ale ja jsem zacinal s Monkey a pak s
RedHatem, a ten mi vyhovuje. Sprava je snadna pomoci rpm baliku.
 Stahnout se da z ftp.redhat.com nebo mirroru, snad je to mirrorovane na
sunsite.mff.cuni.cz, ano, je to v
ftp://sunsite.mff.cuni.cz/MIRRORS/ftp.redhat.com/pub atd.
 Kancelarsky balik je free StarOffice, viz www.stardivision.com.
 Navigator Netscape by mel byt primo v redhatu, postovni klienti tam jsou,
ano, i navigator tam je.
 Zdravi
                                       Jacek Kopecky

E-mail: jacek.kopecky na upol.cz (ISO Latin 2 compatible)
WWW:    http://www.upol.cz/~kopeckyj