konkurenceschopnost Linuxu

Radek Hnilica radek.hnilica na usa.net
Pátek Září 11 05:52:42 CEST 1998

Petr Snajdr wrote:

>         To je otazka mysleni, tlaku Microsoftu a vubec. Nicmene

Pripomina mi to dobu, kterou znam z doslechu (literatury, ...) kdy Kdyz jsete se
rozhodl pro jine resen nez IBM riskoval jste ze agent teto firmy presvedci vase
vedeni, ze vubec nevite co delate (ze tomu vubec nerozumite) coz mohlo vyustit
az ve stratu mista. Tyto doby IBM skoncily a doufam ze jednou skonci i tyto doby
Microsoftu.

PS: Diky bohu (zatim nevim kteremu) si serverovou platformu volime sami, aspon
ve vyznamne casti podniku a nikdo nam do toho nemluvi. Prave se pripravujem na
postupnou konverzi na Linux.

--
Radek Hnilica
e-mail:radek.hnilica na usa.net