cp versus (mc & tar) (Was: Viac particii)

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pátek Září 11 10:55:43 CEST 1998

Peter Stibrany wrote:

> Aky existuje *jednoduchy* sposob, ako skopirovat subory so vsetkym, co k
> tomu patri, device so vsetkym co k tomu patri atp? (Medzi jednoduche
> sposoby neratam Midnight Commander, ani tar. Chcem len 1 prikaz).
> Problem je, ze cp nezvlada napr. zariadenia (devices). On sa ani nepokusi
> zistit, ze je to zariadenie a teda, ze staci vytvorit iba i-nodu. Naopak,
> namiesto toho, zariadenie *cita*. (cp /dev/zero . vam vytvori subor s
> nazvom zero, plny nul, s velkostou priamo umernou dlzkou behu cp).

cp -pRa a jeste mozna dalsi switche. Ja jsem takhle zkopiroval system
na druhy disk a dal ho do jineho pocitace. Po lilo mi system
normalne funguje. Jediny problem je v tom, ze to nezachova diry v
programech (--> pouzite misto na disku je podstatne vetsi). Takze
pokuch to potrebujete pro disketovy image, vyplati se to delat tarem.

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+