cp versus (mc & tar) (Was: Viac particii)

Peter Kundrat kundrat na gic.sk
Pátek Září 11 11:05:46 CEST 1998

On Fri, Sep 11, 1998 at 10:00:10AM +0200, Petr Snajdr wrote:

> Zkuste toto:
>
> cp -R /dev/zero /home/user

:) zda sa ze ten thread sa tu cykli dookola

cp -a staci (okrem toho zachova prava a vlastnika/skupinu)

> Co je spatne na taru?

Napriklad treba viac pisat, treba viac volieb aby to robilo to ist,
treba pustat cez subshell (), davat explicitne cd, proste ovela viac
prilezitosti urobit chybu ..

Script to mozno zjednodusi .. ale naco, ked je cp -a ?

				pk

--
Peter Kundrat
kundrat na gic.sk