ucw-cs - debianovsky balik

Pátek Září 11 11:23:34 CEST 1998

	Cau,
tak jsem nemel co delat (nechca se ucit na zkousku), jsem
zabalickoval Martinovu podporu cestiny pro Debian (2.0).
Jeste to neni uplne finalni verze, ale funguje.

				Petr Cech
P.S.
Pro ty, co to chetji zkusit - modifijuje (divert) /etc/issue,
takze se napriklad nesnese s linuxlogo. Myslim, ze jsem opomenul
napsat, ze je potreba do souboru /etc/kbd/config-cs napsat radek
CZECH_CONSOLE_MAP="cs-head.map cs-ucw.map cs-compose.map"
resp. modifikace podle potreby a v /etc/kbd/config nastavit cesky font
(ucw16.psf). pokud nechcete rebootovat, staci spustit /etc/rc.boot/ucw-cs
a prelogovat se (aby se nacetla nova /etc/issue).
--
 /    mailto: cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz    \
|   PGP: finger cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz	|