dselect (Re: Textovy glint)

Pátek Září 11 11:26:36 CEST 1998

On Thu, 10 Sep 1998, Pavel Machek wrote:

> Hmm, dselect byl myslen jako berlicka pro lusery (zrejme), takze se
> podle toho chova. Od tebe se IMO ceka ze si prectes man dpkg a pojedes
> :-).

AFAIK v man dpkg je napsano predevsim neco jako prectete si
dpkg --help. Coz jsem udelal, ale napriklad mi dotedka unika, jak
treba provest ekvivalent rpm -qi balik (nebo dokonce rpm -qip balik).
Pro neznale: abych si vypsal vsechny informace o baliku, pripadne
o baliku v nejakem souboru.

> PS/2: Prosim _ne_ pis PSka za svoji signaturu.

<flame>
"Post scriptum" se vzdycky pise az za vsechno ostatni, tedy i za podpis.

</flame>

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."