Porovnani Apache & Linux x MS IIS & WinNT4.0

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Pátek Září 11 12:17:34 CEST 1998

On Fri, 11 Sep 1998, Stefan Simko wrote:

> ahoj
> mna by zaujimalo ci ma niekto nejaky dobry free tool na testovanie
> webserverov - kolko requestov zvladaju za aky cas, ako sa spravaju v
> extremnych podmienkach atd.
> to by mohlo byt aj ciastocne riesenie horespomenuteho problemu,
> jednoducho by sme otestovali viac serverov a zistili...

Nastroje na to existuji (ted nevim jmena z hlavy, neco
je odf SGI, pak ej nejaky webHammer...nejsem si jist), ale
kazdopadne to otestovani nebude jednoduche.
	K tomu aby ten vysledek z aneco stal by jste
potreboval mensi sit, ktera by byla k dispozici jen Vam
a tesdtovat oba WWW servery:
	- na stejnych platformach (nebo
	 upozornit treab, ze XYZ je x-krat rychlejsi na OS YZX)
	- na stejnem hardware
	atd. proste za stejnych podminek

Potreboval by jste cloveka, ktery by pokud mozno co nejlepe nakonfiguroval
vsechny platformy atd.atd.atd. Moc zabavy by to nebylo.
	N adruhe strane by pak clovek nemusel dumat nad tim
pro Netscape server je na SGI rychlejsi nez IIS na nejakem
PC od Compaqu (test by SGI) a proc MS IIS je na horsim PC
rychlejsi nez Netscape server na lepsim SGI (test by Microsoft).
Tj. oba testy maji naprosto protichudne vysledky.

> no, mozno to uz niekto spravil a je to na webe, ten tool by som vsak
> predsa chcel.

Jiste srovnani by slo udelat pokud jde o funkciobalitu, dostupnost,
otevrenost, podporu platforem atd.atd.

> Stefan

S pozdravem
	Petr Snajdr