Diamond Viper v330

cop na gtinet.sk cop na gtinet.sk
Pátek Září 11 12:46:10 CEST 1998

rec bude o V330/PCI/4MB
Ide slusne.
Viem si predstavit aj lepsie napisany xserver (3.3.2) ale nemozem
povedat, ze je to zle.
Xserver ma vsak (aspon u mna) problem pri pohybe okien ktore sa
presuvaju aj s obsahom. Pri 1024x768x32bit to hazde take skarede male
rusenie do obrazu. Pri 16bit rezime problem neexistuje.. Je to nieco zle
synchronizovane na zbernici pri velkych prenosoch dat. Nieje to _TAK_
hrozne, ale rusi to. Skusal som aj flashnut novy V330 bios a nepomohlo.
V Win0.95 aj v NT je to vsetko velmi rychlo a dobre a az do
1600x1280x65kcolor/75Hz. V nt su prave nove drivery od nVidia (diamond
na vyvoj driverov uplne kasle uz skoro rok...) a tie davaju pri
playbacku animacie/videa na 1024x768xtruecolor fullscreen 80.6
frames/sec. Nic podobne v linuxe neuvidis, ten obrovsky vykon je este
stale nevyuzity... mozno novy xserver... (3.3.3???) skusil som aj XSuse
server, ale uz ho nerobia a vsetka akceleracia je integrovana v jednom
XSGA serveri. takze tak.
A este stekliva otazka: Co takato Viper V550?? Voodoo2 je v 75% testoch
pod vodou a navyse V550 je za 1/3 az 1/2 ceny ako VooDoo2 (single chip)
:-))) uz sa nan tesiiiim!
--
ahoj
     Dusan

+-------
| D u s a n   H r n c i a r
| tel.  00421 7 813811
| mailto:cop na gtinet.sk

Where do you want to install LINUX today?