NEW: DELL instaluje Linux?

Jaroslav Benkovsky benkovsk na pha.pvt.cz
Pátek Září 11 13:14:38 CEST 1998

Pavel Zaboj wrote:

> Petr Snajdr (pesna na didot.cz) wrote:
> : Dobry den,
> :       mozna, ze se blizi doba, kdy si clovek bude moci
> : koupit pocitac s predinstalovanym Linuxem i od
> : firem jmena zvucneho:

> moc bych nejasal, spekuluje se, ze jde o maskaradu ve sporu
> DOJ vs. Microsoft, konkretne tam ma byt Mr. Dell taky predvolan
> ohledne protezovani MS, s tim ze bude moct rict, ze oni preci
> nabizeji i jine OS (Dell navic tvrdi, ze uz rok)

Jo, to vypada pravdepodobne, mne se to hned nejak nezdalo - sice
to nabizeji, ale delaji vse pro to, aby to nikdo nechtel.

					Edheldil
--
GCM/IT d- s:+ a- C++(+++) ULOI++++$ P++ L+++>++++ E+ W++
N w--- PS+ PE++ Y+ PGP R+ tv- b+++ D+ e+++ y+