Jak se Vam tiskne ?

Zdenek Havel zdenekh na iluvatar.mius.cz
Pátek Září 11 15:43:33 CEST 1998

On Fri, 11 Sep 1998, Smolik Daniel wrote:

> Dobry den,
> Mam na Vas vsechny maly dotaz. Jak jste spokojeni s kvalitou tisku z gs
> na barevnych tiskarnach HP 870,550 atp? Jake nastaveni pouzivate,
> provadite nejakou upravu obrazku pro tisk atd? No zkratka me zajima jak
> Vam to tiskne. Ptam se proto, ze jsem neco cvicne vytiskl z Win$ a
> vysledek me prekvapil svou kvalitou, oproti bledym barvam z gs byly ty z
> Win$ o hodne zarivejsi.

Zdravim,
take bych se rad pripojil, rozdil pri tisku z Win a Linuxu je dost
propastny, zkousel sem to na HP 550C a 850C. Zajimalo by me, jestli
existujou i jiny prostredky k tisku nez je lpr a spol.

						Zdenek Havel
					zdenek.havel na mius.cz