ako ukladat maily ?

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Září 11 16:48:29 CEST 1998

zdrawim. nie som nadseny ,ze mi nikto neodpovedal na otazku ohladne
cfinger-demona. Ale predsa ak si niekto zmysli nech si zalistuje dozadu a
helfne mi :-)
momentalne mam jednu otazku. Isty nas pocitac robi MX zaznam pre server
ktory sa pripaja pripaja dial-upom. Kedze server nebol pripojeny ,listy vyseli
vo fronte a cakali na odoslanie. Jednoducho sme to poriesili tak ,ze sa to
spravilo cez uucp , kde sa caka pokial sa druha strana nepripoji a az
potom sa jej poslu maily. Lenze takychto dial-upistov mame viac a nie
kazdy moze rozchodit uucp. A preto by som mal otazky ohladne sendmailu:

1. ako nastavit sendmail,aby pre urcitu domenu filtroval maily do nejakeho
suboru.(pripadne posielal to na nejakeho uzivatela)

2. pocul som ,ze vraj sa da sendmailu nastavit ,aby pre urcitu domenu
odkladal majly do ineho adresara ako je /var/spool/mqeue , kde by listy
necakali na odoslanie kazdych X minut, ale zostali tam dovtedy pokial sa
dany server (domena) nepripoji do siete a  nepovie sendmailu aby to z toho
adresara (nahradnej fronty) vybral a poslal.

Takze ak ma niekto s tymto skusenosti nech sa mi prosim ozve a poradi
hlavne co sa tyka konfiguracii (co kde napisat a tak).

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/