Obtiznost instalace (was Re: Textovy glint)

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Pátek Září 11 22:13:13 CEST 1998

Ahoj!

> To je ovsem pruser. Nezlobte se na me, mozna to snaziveho hackera
> potesi, ale treba ja bych po prvni instalaci chtel mit neco zhruba
> funkcniho. Debian jsem nezkousel, zkousel jsem RedHat, a tam po
> instalaci mam zhruba funkcni system. (Pozor! Nerikam nederavy! Ale to
> je jina otazka. Muzu si zacit hrat hned po instalaci.)

Tak debian nepomlouvej. Ja jsem instalaci RedHatu jednou delal, a
delalo se mi dost spatne (trvala 8 hodin :-( ). Debian se proti tomu
instaloval docela prijeme. Dalsi pruchody jsou jen na 'doladeni' a je
podstatne jednodussi doinstalovavat ne-uplne-nutne baliky na bezicim
systemu nez vse delat v instalatoru.

Jinak: pri debiani instalaci se vybira jakysi template toho co ma byt
nainstalovano, a po instalaci vznikne funkcni system.
								Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).