Textovy glint

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Sobota Září 12 17:48:12 CEST 1998

On 9.9.1998, at 15:23, Zdenek Sebesta wrote:
>Vazeni kolegove,
>existuje neco jako glint, ale aby to bezelo na console? Neco, aby mi to
>vypsalo, co vsechno mam v systemu nainstalovane.

Doporucuji projit si RH Manual, konkretne:

7.2 Using RPM,
7.3 Impressing Your Friends with RPM.

existuje take RPM-Howto, ale to je zamerene spise na vytvareni rpm baliku.

Osobne mi vyhovuje rpm z prikazove radky mnohem vic, nez jakakoli graficka
nadstavba. (i kdyz v kde-announce byla zminka o programu, ktery by v X-ech
mel umet spravovat jak RedHatovske, tak Debianovske baliky. Nezkousel jste
to nekdo?)

Mel bych jeste jeden dotaz: "Nevite jak z (binarniho) *.rpm baliku dostat
jeho obsah, aniz bych ho instaloval? IMHO to umi mc, ale nepodarilo se mi
vzpomenout si jak." Idealni by byl program spustitelny z prikazove radky,
aby se dal pouzit ve skriptech.

Predem dekuji za pomoc

David Kuzela