pppd a pevna linka

Milan Pikula - WWW www na fornax.elf.stuba.sk
Neděle Září 13 00:36:04 CEST 1998

W>1. jak nacasovat zpusteni pppd demona na okanzik, kdy je modem spojen s
W>protejsim Ciscem (modem se spoji automaticky a kdyz se nenastavi linka, tak
W>spojeni prerusi a pak to zkusi znovu..)?

to nie je potrebne. ked nabehne linka, cisco sa pokusi spojit ppp. takze
pppd moze uz tyzden bezat.

W>- kdyz dam proste spusteni pppd do rc.local, tak se muze stat ze se spusti
W>prave v dobe, kdy modem spojen neni.
W>2. jak provedu automatickou obnovu linky, kdyz nahodou spadne?
W>
W>Oboji delam zatim rucne, pockam az je modem spojen a spusim pppd, ale
W>urcite to jde inteligentneji..

netreba na to nijaky zasadny soft, doma mam spojene dva stroje
null-modemom a krasne mi slape nieco taketo:
/etc/inittab:
sp:1235:respawn:/usr/sbin/pppd /dev/ttyS0 19200 passive -detach

ked sa mi na nich stretnu linuxy, mozem sa hned telnetit :)

	Milan Pikula

             WWW/4CP, Milan Pikula,  www na fornax.elf.stuba.sk
              .. dajte mi pewnu linku a pohnem zemegulow ..