NEW: DELL instaluje Linux?

Martin Mares mj na ucw.cz
Neděle Září 13 10:37:41 CEST 1998

> Je pravda (dle dosavadnich pozorovani a zkusenosti), ze Dell je s M$
> skutecne "jedna ruka", az to hezke neni. Inu, kseft je kseft - procez lze
> tedy predpokladat, ze ta instalace Linuxu je opravdu pouze nejaky trik -
> pokud managementu Dellu treba nahodnou "nerozbresklo", a neuvedomili si,
> ze by mohlo byt vyhodne dodavat s kvalitnim HW (coz od Dellu docela je, po
> pravde receno) i kvalitni SW...;-)

   Ja bych rekl, ze to trik neni, ze opravdu jiz nyni Linux (samozrejme kvuli
tomu, ze to po nich spousta lidi chtela -- sami od sebe by to nikdy nedelali)
na pozadani instaluje, nicmene ze neni pravda, ze to nabizi jiz rok.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Current root password is "p3s5vwF50". Keep secret."