Univerzalni server

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Neděle Září 13 15:57:29 CEST 1998

Zdravim,

obcas potrebuji testovat co dela server na nejakem portu (httpd, pop3d...) na
coz pouzivam telnet. Existuje ale neco, co by mi umoznovalo testovat klienty?
Asi tak, ze by se programek spustil s parametrem portu, na ktery se ma
napichnout (pripadne jeste jestli ma byt spojeni datagramove nebo stream) a pak
mi vypisoval co obdrzel od klienta. Mohl bych si to naprogramovat, ale nemam na
to moc casu, takze bych radeji neco hotoveho.

                    Diky
                                   MK
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \