INND

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Pondělí Září 14 08:48:05 CEST 1998

"Petr STYX" <petr na bci.cz> wrote:
> Proc mi vyhazuje prispevky, ktere maji Orgranization prazdne ??? Uz jste se

   Nepomuze uvest implicitni organizaci do souboru inn.conf (radek
organization: )? Pokud ten server pouziva vice nez jedna domena uvazujte
o tom, zda tam nedat

organization: (unknown)

nez aby se i do cizich prispevku davalo jmeno vasi organizace.

> s tim nekdo potkal ??? Jak zajistit aby akceptoval prirustek nove diskuzni
> skupiny.

   Cemu rikazte prirustek?
Pokud prijde ridici zprava na vytvoreni nove skupiny, uplatni se soubor
control.ctl. Pro ceske a slovenske skupiny byste tam mel mit

newgroup:petr.kolar na vslib.cz:cz.*:doit=newgroup
rmgroup:petr.kolar na vslib.cz:cz.*:doit=rmgroup
newgroup:uhlar na ccnews.ke.sanet.sk:sk.*:doit=newgroup
rmgroup:uhlar na ccnews.ke.sanet.sk:sk.*:doit=rmgroup

Pokud myslite, co delat, kdyz dalsi servery zacnou posilat bez predchoziho
varovani prispevky do skupin, ktere na serveru nemate, tak to musite nejak
osetrit sam. Bud si stahovat seznam aktualnich skupin a delat chkgroup,
nebo vytvaret skupiny podle toho, co vam posilaji sousedni servery a co se
uklada do logu jako hlaseni o neexistujicich skupinach - zalezi na vas.

                                                    S pozdravem
--
                         ***  Petr Kolar  ***
            Phone: +420-48-535-2371   Fax: +420-48-535-2229