NEW: DELL instaluje Linux?

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pondělí Září 14 09:42:45 CEST 1998

On Mon, 14 Sep 1998, Petr Snajdr wrote:

> Za $ 250 navic asi opravdu ne :-(

Nemate tak docela pravdu - na PC o DELLu platit $250 za predinstalovany
Linux je asi zbytecne. Kdyz si ale koupim server od DELLu s RAID radicem,
a vice procesory za 500.000 a vice, pak bych si klidne nechal za $250
predinstalovat Linux, abych videl ze to s tim radicem taky funguje. Otazka
je, zda by mi ho na ten server naistalovali :-)