Chyba pri prekladu GTK+

Pondělí Září 14 13:26:19 CEST 1998

On Mon, 14 Sep 1998, Jan Marek wrote:

> Zacne prekladat vse v adresari gdk, coz projde, prejde do adresare gtk a
> po prelozeni a zkompletovani knihoven se zacne prekladat jakysi
> testovaci program a skonci to temahle chybama:
> ./libs/libgtk-1.1.so: undefined reference to 'g_module_supported'
> ./libs/libgtk-1.1.so: undefined reference to 'g_module_error'
> ./libs/libgtk-1.1.so: undefined reference to 'g_module_close'
> ./libs/libgtk-1.1.so: undefined reference to 'g_module_name'
> ./libs/libgtk-1.1.so: undefined reference to 'g_module_symbol'
> ./libs/libgtk-1.1.so: undefined reference to 'g_module_open'

jako prvni krok bych zjistoval, kde se tam ty symboly vzaly

	find . -name '*.[ch]' -print | xargs grep g_module

jako druhy krok bych overil, je-li mezu nalezenymi referencemi definice

	ne --> spatne zdrojaky
	ano --> spatne zkompilovane/linkovane

> Taktez jsem se docetl, ze bych mel mit v systemu jakousi
> libjpeg6a-*.rpm, coz nemam a nemuzu najit. Muzete me nekam nasmerovat?

o tom silne pochybuji, ze by to zpusobovalo *takovou* chybu (ale mozne je
vsechno)

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."