Prenos soubor Linux - Win95

Zdenek Muller ford na sns.terminal.cz
Pondělí Září 14 14:17:04 CEST 1998

ja osobne bych to resil zaser paralelnim kabelem, protokol PLIP a sambu
ale asi je potreba si o tom neco precist
paralelni kabel se mi zda bejt rychlejsi nez seriovej
problem je pak s tiskarnou...

name:     zdenek muller, nickname: ford		tel:02-2187 1712
company:  @Terminal.CZ - soukenicka 6 - praha 1
e-mail:   mailto:ford na terminal.cz 	 Internet administrator