Programovani (OFFTOPIC ale sorry)

Juraj Rehak glip na napri.sk
Pondělí Září 14 14:16:59 CEST 1998

Prosiiim, prosiiim... ak je tu niekto na tie otazky schopny STRUCNE
odpovedat tak aby to POCHOPIL aj laik, tak ja sa RAD necham poucit. V
opacnom pripade som nuteny nadalej pracne studovat zdrojaky jadra ktora aj
tak nikdy poriadne chapat nebudem ;]]]
Ale aby som bol trochu k veci... dost ma stve, ze je tu par ludi ktori
pracne studuju o com to cele je, zhanaju informacie, atd. a potom desna
spusta ludi, ktori si myslia, ze im to niekto musi jasne a zrozumitelne (a
podla moznosti nech je to hned a nech to dlho netrva) vysvetlit. ;[

Sorry za tento vylev... ja uz som ticho a lucim sa prikazom
tar cfz /dev/brain /usr/src/linux

PS - otazka od M. WWW Pikulu: prosim vas, neviete niekto strucne, dvomi -
tromi vetami vysvetlit, o com je zivot a programovanie s win api?

--
                                .  ,           Glip