remote X

Jirka Machacek jmac na kralupy.cz
Pondělí Září 14 15:38:13 CEST 1998

Robert Vojta wrote:

> V jakem souboru se nastavi jiny X server na ktery se ma muj pocitac
> pripojit? Koukal sem do milion HOW-TO a nejsem z toho nejak moc moudry.
>
> mam stroj s HP-UX se jmenem hpf10.amis.cz a chci se na nej pripojovat
> pomoci X z Linuxu, jak na to? prosim, kde co zmenit a co potom spustit
>
> dik
> --

Ja pouzivam linux jako X-terminal proti SGI a pro debian jsem to udelal
asi takhle:

/etc/X11/xdm/Xservers
    vse zapoznamkovat
/etc/X11/config
    no-xdm-start-server
/etc/inittab
    x1:2345:respawn:/usr/X11R6/bin/X -indirect localhost -bpp 24

Pokud mate v hosts nebo v dns zaznam o tom HP tak by se vam mel zobrazit v
chooseru.
Pak uz se jen vybere a .......

Dalsi moznost spusteni ruco jako druhe X (nemusite delat zadne zasahy v
X -query jmeno.hp :1
nebo
X -indirect localhost :1
nebo
X -indirect jmeno.hp :1

takto spustene X budou na ctrl+alt+f8

Jiří Macháček - nábřeží Jana Rysa 940, 27801 Kralupy nad Vltavou
  e-mail: jmac na kralupy.cz        www: www.kralupy.cz/home/jmac