Q: Instalace rh & SCSI

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Pondělí Září 14 21:40:06 CEST 1998

On Mon, 14 Sep 1998, Michal Rafaj wrote:

> Date: Mon, 14 Sep 1998 15:44:33 +0200 (MEST)
> From: Michal Rafaj <michalr na econ.muni.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na ais.cz>
> Subject: Re: Q: Instalace rh & SCSI
>

> Pavel Just píše ve zprávě …

>  Hmm zajimave je ze mi to hlasi sda=cyls,heads,sects unknown option! Treba
> delam neco uplne spatne @@# - LILO: linux sda=553,255,63
> Je to tak v poradku ? sda= jsem zkousel uz driv ale prave me prekvapilo, ze
> tento parametr lilo nezna...
>                           Michal Rafaj
Ja jsem parametry sda=x.y.z zapisoval do sekce append. Napriklad
boot=/dev/hda
delay=50
vga=normal
root=/dev/hda1
read-only
image=/zImage.eth
   append="aha152x=0x340,11,7,1 sda=1013,64,16"
   label=i7

To jsem se pokousel rozjet radic bundlovany se zipkou.
Pravda, z disku se nebooruje, ale poznalo ho to.
(Parametry patri disku znacky Seagate).

                                  Pavel Just