nepousti se ip-up

Ondrej Rusek Ondrej.Rusek na gybon.cz
Pondělí Září 14 22:52:47 CEST 1998

At 22:20 14.9.1998 +0200, you wrote:

>Myslim si, ze neni trivialni. pppd je daemon, nema tedy standardni vstup a
>vystup. Proto nemuze vypisovat  primo na obrazovku. I kdyz reseni
>existuje. Napriklad echo 'abd' >/dev/tty1 a bude psat na prvni konzolu.
>   Jeste se zeptam. Podle ceho jste poznal, ze se /etc/ppp/ip-up
>nespusti ?

Protoze mi nejde vypis routovaci tabulky - route a nejde zadny ping ven ze
site. Kdyz potom pustim rucne ip-up, tak vse zacne chodit. Takze se
domnivam, ze uprava rout. tabulky skriptem ip-up neprobehne. Spatna uvaha?

			Ondrej Rusek
			Gymnazium Bozeny Nemcove
			Hradec Kralove
			mailto:Ondrej.Rusek na gybon.cz