Programovani

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Úterý Září 15 09:03:46 CEST 1998

On Tue, 15 Sep 1998, Michal Vitecek wrote:

>  uhh. neodpustim si otazku: co se ti na X-ech nelibi, ze to potrebujes
>  prepsat? docela by me to zajimalo.

Ne ze bych je chtel prepisovat, ale par veci by mohlo byt i jinak i kdyz
mi tak zcela neni jasne jak :-)
	Treba by mohlo XFree86 papat o neco mene pameti, o neco lepe
se branit napadum na pozvolnou a trvalou alokaci pameti typu "Netscape",
umoznovat se odpojit a zase pripojit (jako nahrada se da pouzit VNC),
mit nejak lepe promyslenou bezpecnost(jakou?) atd. Veci na vylepsvani je
vzdy dost. ;-)

S pozdravem
	Petr Snajdr