samba a domain name resolution

Milos Prudek prudek na sol.cz
Úterý Září 15 09:02:50 CEST 1998

> Podle me nemate platny guest ucet. Nastavte
> guest account = ftp

implicitne tam bylo nobody, coz je platny ucet, ale jak se pise v
dokumentaci, neni printable. Nastaveni na ftp nepomohlo

> (mozna se ten parametr jmenuje malinko odlisne)

jmenuje se presne takto.

> P.S.: S tim jak se autentikuji uzivatele majici na stroji konto ale
> nemajici zadane heslo ve windows je to slozitejsi, ale ted nemam
> cas se o tom rozepsat.

Tohle by me docela zajimalo. Autentikace mi neni zcela jasna.
- Ve windows jsem udelal upravu v registry, aby nedochazelo ke
kryptovani.
- je nutne aby kazdy uzivatel samby mel ucet na linuxovem stroji?
- pokud ano, je nutne aby heslo na linuxu a heslo kterym se user hlasi
do windows bylo stejne? (mam na mysli skutecne hlaseni do win, pomoci
Start/Ovladaci panely/Hesla, nikoliv hlaseni do site, to tady
neprovozujeme)
- je nutne pro kazdeho uzivatele samby provest smbadduser?

--
Milos Prudek
Sonet Online s.r.o.