Chyba pri prekladu GTK+ [2]

Jan Marek jmarek na pf.jcu.cz
Úterý Září 15 09:45:03 CEST 1998

Problem mi zustal, jen jsem se dostal zase o kousek dal a potreboval
bych zase trochu postouchnout.
Zjistil jsem, ze zminene funkce jsou definovany v knihovne glib, kterou
jsem tedy pro jistotu znovu prelozil. Zase jeste pro jistotu jsem zadal
ldconfig -v a skutecne, zminena knihovna tam figurovala ve vypise. Ovsem
kompilace GTK mi zase konci tak, jak jsem psal. Zjistil jsem, ze se to
stava, kdyz se linkuje nejaky programek, ktery ma zjistit validitu
knihovny, ci co.
Podle vseho nejak nenajde ty knihovny, ktere uz jsou v poradku dane na
svoje misto, tj do /usr/lib. Mohl byste me nekdo navest na parametr,
kterym se pri kompilaci rika, ze se budou pouzivat sdilene knihovny a
kde je hledat?
Diky moc.

Zdravi
Honza Marek