V cem psat texty pod Linuxem.

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Úterý Září 15 10:28:22 CEST 1998

On Tue, 15 Sep 1998, Milan Zamazal wrote:

>     PS> On Mon, 14 Sep 1998, Petr Konecny wrote:
>     >>  XEmacs s MULE (Multilingual Extension).
>
>     PS> existuje to i pro emacs?
>
> Co je to za blbou otazku? ;-)

Otazky hloupe byt muzou. Hure je na tom takova odpoved.
Treba moje na predchozi otazku hloupa je :-)

> MULE neni vymysl ani Emacsu ani XEmacsu, nybrz Japoncu, kteri si tim
> rozsirili Emacs, aby meli v cem psat.  Od verzi 20 obou "editoru" je
> MULE (v ruznych verzich) standardni soucasti a pres MULE je napriklad
> zarizena i cestina.

Dekuji za odpoved, ktera rozsirila muj obzor na ukor me neznalosti
a omezila zase o neco moznost, ze budu pokladat "blbe otazky" ;-)

> Viceznakosadove dokumenty lze rozumne provozovat pouze v Xech, nebot na
> konzole je vzdy nutno vybrat si prave jeden font -- znaky ostatnich
> znakovych sad jsou zobrazeny otazniky.

Tajne jsem doufal v ucw. Rozdilnych pismen neni zase tak moc.

> Co nelze od Emacsu (zatim) ocekavat v prilis rozumne podobe, je podpora
> psani zprava doleva.

No to zatim nepotrebuji stejne jako Kanji apod :)))

S pozdravem
	Petr Snajdr